23.7.09

Bir Damacana'nın Gizli Günlüğünden

20 temmuz

...Bacaklarımı omuzuna atıp beni merdiven merdiven çıkardı! Ter kokusu genzimi yakıyordu ama aldırmadım... Sırılsıklamdım!

21 temmuz

... Upuzun boruyu dibime kadar soktular! Mmmm... Sabah akşam pompalamaya başladılar! Boşaldım!

22 temmuz

... Benim yerime yenisi geldi. İşim bitti, bir köşeye atıldım diye düşünürken asansör birden durdu! Hızlı ve kendinden emin hareketlerle fermuarını açtı! Bu işi daha önce pek çok damacanayla yaptığı her halinden belliydi...

devamı: http://www.haberturk.com/haber.asp?id=160358&cat=200&dt=2009/07/23

2 yorum:

Oya dedi ki...

bugün her yerde kar var..
yok yok..
kar yok..
panik yok..
bugün her yerde bu var..
diyecektim..
öyle başlayınca öyle devam etti..
neyse..
sündürmeyeyim:
damacana var bugün her yerde..
bkz:
http://alpernatifizm.blogspot.com/2009/07/kutsal-damacana.html

çok yaratıcı yorumcuymuş şu habertürk okuyucuları..
takdir ettim..

.. dedi ki...

artık hiç kimse bunun mizahını yapıp komik olamaz. olay ve sonrasında yorumlar o kadar aşmış ki, daha söylenecek laf yok. bitmiş bence 8)