25.9.10

"event"lere yan basmayalım!


Hayatında televizyondan başka bir eğlence olmayanlar için (kendimizi kandırmayalım) yılın en heyecan veren günlerindeyiz... Yeni sezon başladı! en heyecanlı yerlerinde biten eski dizilere kavuşmanın mutluluğu, yeni başlayan dizilerin heyecanıyla perçinleniyor...
Kendi adıma şunu söyleyeyim... Benim artık saçma sapan dizilerle kaybedecek vaktim yok! İleriye yönelik ciddi bir şeyler arıyorum. Bu arayışımda çok örselendim... Sezon ortasında yayından kaldırılacak dizilerle gönül eğlendirme peşinde değilim!

Bu senenin konuşulacak dizisi de The Event olacak gibi görünüyor. Konuşulacak tamam... da ne olacak? İkinci bir flashforward rezaleti kaldırabilecek haliniz var mı?

Durumum şu:

İkinci sezon garantisi olmadan hiçbir diziye başlamam diye bir laf etmiştim...

Diğer taraftan da bir popüler bir dalga varsa içinde olmam şart, gibi bir prensibim var. Millet heyecanla her hafta bir bölümünü seyredip tartışırken dışında kalmak istemiyorum. Bölüm aralarındaki o sabırsız bekleyiş, sezon finallerinin yarattığı heyecan yüklemesi, yorum okumak, teori karşılaştırmak falan... Bunlar olmadan kuru kuru dizi seyretmek ne demek? Lost'u bugün ilk bölümden başlayarak izleyen adamın kaçırdıklarını düşünün.

Keşke televizyon izlemek eskisi kadar kolay olsaydı...

4 yorum:

Turunç dedi ki...

tam da dizi araniyordum iyi oldu,ilk bolum fena degil, bakalim insallah boku cikmaz.

denix dedi ki...

the wire,
ve boardwalk empire(yeni basladi-ilk episodedan sonra ikinci sezona uzatildi) oneriyoruz...

Serdar dedi ki...

NBC bu dizide cok iddiali, cok buyuk yatirim yaptilar. Her yerde reklamini yapiyorlar. Bu diziyi yarida yayindan kaldiracaklarini sanmiyorum. Boyle bir yatirim ve tanitimdan sonra yayindan kaldirirlarsa kanalin prestiji yerlere vurur.

ronanyello dedi ki...

ege abi radyoodtude duydugumuz modern sabahlar tanitimlarinin hepsi birbirinden komik. internette bir yere yuklemeyi dusunuyor musun, twitter/facebook tan falan bulamadik, hepsini tekrar tekrar dinleyesimiz var.