17.12.08

Melih Gökçek Kazandı

Semra Hanım'dan sonra ekranlarımızda gördüğümüz en yaman tartışmacıyı izlerken kafama dank etti: Melih Gökçek'in olayı bambaşka… Kılıçdaroğlu belgelerle boğuşurken, Uğur Dündar tartışmayı dizginleme telaşındayken Melih Gökçek'in muhatabı başbakandı. Çok net bir mesaj verdi. Şöyle özetleyeyim:

"Kılıçdaroğlu'nun karşısına çıktım… Konuşulanları boş ver. Unutulur gider… Ama benim sonum da Şaban Dişli ve Mehmet Fırat gibi olursa bu adam efsane olur. Kılıçdaroğlu kafayı taktığı adamı bitiren bir kahraman haline gelir… Üçüncü kez başarmasına izin vermeyeceksindir herhalde! Uzatmadan benim adaylığımı açıkla da Kılıçdaroğlu fırtınası da fıslasın… Hadi… Küsüyorum yoksa!"

Bugüne kadar hiçbir siyasi tahminini tutturamamış bir adam olarak söylüyorum, Melih Gökçek adaylığını garantiledi!

4 yorum:

Elif dedi ki...

Hakliymissin bak aday oldu resmen, gulsek mi aglasak mi....

ferulago dedi ki...

Haklı çıktınız

Allegra'nde dedi ki...

ilk tutan siyasi tahminini tebrik edelim o halde :)

sdfsdfsdf dedi ki...

Tuttu efendim. Tebrikler.