4.12.08

Kaytan Bıyıklarımı Sürsem Nerelerine?

İnsanın dudaklarının üzerindeki kılların, uzadıkça ayaklarının altında manevi bir zemine dönüşmesine şahit oluyorum şu ara… Öyle bir zemin ki bu, beni havalandırıp yaşanan her şeyin üzerinden bakmamı sağlıyor! O kıllar ki yeri geldiğinde bir çift kanada dönüşüp beni , daha önce varlığını bilmediğim, hayal diyarlarına götürüyor. Bıyıklarımdan bahsediyorum…

Yüzümün bir yanından diğerine boylu boyunca uzanan o narin dokunun büyüsüne kapılmayan yok gibi. Erkeklerin takdir ve özenti taşıyan bakışları, kadınların teslimiyete hazır iç geçirmeleri… Küçük çocukların bıyıklarıma dokunmak için çevremde halka olması… Doğanın dengesinin benim bıyıklarımla sağlandığını hissediyorum günden güne.

Bugün artık eksik parça yerine oturduğunu hissedebiliyorum…

Geçmiş ve gelecek arasında bir köprü kuruldu… Hayal ve gerçek buluştu. Birbirinden farklı görünen, ama içten içe bir şekilde bağlı olduğunu hissettiğimiz, her şeyin bir bütünün parçası olduğunun altı çizildi (bıyıklarımla).

Bıyık altından çemçük sırıtışta da ustalaşmam lazım ama daha…

7 yorum:

Nazlila dedi ki...

Hayiiirr!! Lütfen Tamer Karadagli gibi olmaaa!! Çemçük yaaa.. Kabus gibi !! :)))

selin dedi ki...

Aklın yolu bir, Brad Pitt de bıyık bırakmış:) 4 Kasım tarihli Milliyet gazetesinde yer alan açıklaması şöyle: Çekimleri devam eden “Inglourious Basterds” filmi için bıyık bırakan Pitt, bıyığın yeniden moda olmasını istediğini söyledi. Pitt, kendisine bıyığıyla ilgili soru soran muhabirlere, “Bıyığın hak ettiği saygıyı gördüğünü düşünmüyorum” dedi.

burdasaklaniyorum dedi ki...

moral bozmak gibi olmasın da
çemçük sırıtış için çemçük ağız gerekir.
o yoksa, işin zor!!!!
çalışmaynan olmaz o iş =)))

anitta dedi ki...

Vücudumuzdaki bütün kıllardan kurtulmaya çalışırken erkeklerin dudaklarının üstündeki kıllar neden çekici gelir anlamıyorum.

Turunç dedi ki...

ege bey, luften belgelerle konusun, foto gormemiz lazim.

Oya dedi ki...

hani bir önceki yazınızda demişsiniz ya:
"İleride, bir genç kız olduğunda, ilk kakasını web sayfasında duyuran bir babası olduğu için belki utanacak Alin"..

bence ileride,
şimdiki resimlerinize baktığında,
"a aa.. resimler karışmış.. bu benim babam değil.. nolamaz.. nayır.."
demesi daha olası geldi bana..

ancak elbette birgün o da anlayacak ve sizin mutluluğunuzla mutlu olmayı öğrenecektir..

Nesij dedi ki...

Foto?
(Tercihen çemçük sırıtma denemesi esnasında çekilmiş.)