25.11.08

Kakalar, Kakalarımız

İleride, bir genç kız olduğunda, ilk kakasını web sayfasında duyuran bir babası olduğu için belki utanacak Alin… Ama ben bugün gururluyum. Tarihe kayıt düşüyorum. Alin kakasını yaptı, "Hoşçakalın Kakalar, sonra yine görüşürüz…" diyerek sifon çekti… Bu sifon aynı zamanda bir dönemin üzerine çekildi! Yani öyle umuyoruz…

Oyunun ortasında bir köşeye çekilip "Ben televizyona bakarak kaka yapacağım!" dediği günleri özleyeceğiz elbette… Ama televizyona bakarak kaka yapmanın da bir yaşı var. (Bunun 33 olmadığını geçen yaz Bürge'nin sert uyarısıyla öğrendim!)

Bir sit-com'da insanın hayattaki en büyük başarısının kakasını tuvalete yapmak olduğuyla ilgili bir espri vardı. "Eğer bunu başaramamı olsaydın, diğer bütün başarıların gölgede (bok içinde) kalacaktı!" diyordu adam, haklıydı.

Alin ilk adımı attı ama umumi tuvaletlerde ülkece bütün birikimlerimizi gölgede bırakan bazı bırakımlar yaşanıyor hala…

2 yorum:

neptuneptun dedi ki...

Neden kimse kutlamak için yorum yazmamış anlayamadım: Hayırlı olsun!

Özlem

Gokhan dedi ki...

Uzun zamandir kakalar ustune okudugum en iyi kaleme alinmis yazi. Tebrik ederim ustad.