20.11.08

100 yıl önce mi 100 yıl sonra mı?

Gece gördüğüm rüyayı hatırladım…

Murat Yetkin, Can Dündar, şimdi kim olduğunu hatırlayamadığım bir kadın (Rüyamda selam vermiştik birbirimize)ve ben, bir salonda izleyici karşısında konuşuyorduk. Can Dündar'a sorular soruluyordu… Benim aklımda çok şahane olduğunu düşündüğüm bir soru vardı, sormak için sıramı bekliyordum. Soramadım ama, nezaketen cevap verilen çok yavan bir şey sordum. Kendime kızıp, hırsla sıramı beklemeye başladım. (İnsan kendi rüyasında mal durumuna düşer mi?) Ben beklerken salona Alin geldi, Murat Yetkin toplantıyı bitirip Alin'i sevmeye başladı. Büyük ihtimalle o sırada Alin yatakta enlemesine uzanmış başını Bürge'nin başına, ayaklarını da benim kafama dayamıştı.

Neyse soruyu burada sorayım: 100 yıl önce mi yaşamak isterdiniz, 100 yıl sonra mı?

Şimdi düşünüyorum da, rüyamda sorduğum diğer sorunun yavanlığını aratmıyor. Dün gece bu soru o kadar derindi ki, çok boyutlu değerlendirmelerle cevaplanacaktı, üzerine uzun uzun tartışılacaktı…

Benim cevabım belli, 100 yıl sonra…

Gelecekten umutlu olmanın göstergesi mi bilmiyorum. Ben her şeyin daha güzel olacağını düşünüyorum sadece. 100 değil 10 yıl sonrasına bile fitim! Murat Yetkin'in sevecenliği tutmasaydı Can Dündar'ın cevabını da yazacaktım, olmadı.

Diğer sorunun cevabını yazabilirim ama: " Güzel olan her müziği dinlemeye çalışıyorum Egeciğim."

1 yorum:

selin dedi ki...

100 yil onceyi kim ister ki?? 1908 civarlari desek, I. dünya savasi cikti cikacak, osmanli yikiliyor, avrupa karisiyor, yokluk, hastalik... aman kalsin! tabii ki 100 yil sonra. hic birsey olmasa, yeni teknolojilerle ne diziler, ne filmler cekmis olurlar:)