19.11.08

Arananlar | Kasım

1) ikinci bebek kime benzer

İlk bebekte tutturamayanlar, ikinci çocukla şansını deniyor. "Yine babasına benzeyecekse çekemem cefasını!" diyen biri olduğunu düşünüyorum. İkinci bebek genel hatlarıyla ilk bebeğe benzer diyebilirim.

2) bıranç

İngilizce okumayı öğrenmek zorunda mıyız? "Light"ı "layt" diye okumamız gerektiğini okulda öğretmiyorlar…

3)heykelin ayağı neden dört parmaklı

Beşinci sezonu beklemek lazım bunu öğrenmek için… Ben de bilmiyorum!

4) dünyanın bana içini göster

Bu arkadaş gerçekten meraklı… Yüzeysellikten uzak, derinlikli bir açıklama peşinde…

5)donsuz gezen kizlar

Nerede gezdiklerini merak eden biri… Ben de bilmiyorum?

6)kötü ifadeler memelerini sallayan

Memelerin sallanması sonucu mu ortaya çıkıyor o ifade acaba? Kadının memeleri öfkeyle sallanıyordu, gibi bir durum mu söz konusu?

7)sevgilim yanımda osurdu

Günlüğüne yazacağını google yazan biri…

8)2008 kız isimleri modern olsun

Google'a tezgahtar muamelesi… "2008 Kız isimlerini öğrenmek istiyorum… Yalnız, modern olsun!"

9)cola light göbek yapar mı

Kutusunu yersen evet!

10)bir kafe almak icin neler lazim

Her Türk gencinin hayali… Hayal kurmaktan bir adım öteye geçen bu arkadaşımız çalışmalara sıfırdan başlıyor.

Mansiyon: hadiseni şarkılare

Yorum yok!

3 yorum:

ronanyello dedi ki...

bugun programda calan dansimiz marsandiz sarkisini blogunuza koysaniz ne guzel olur

Duygu dedi ki...

Benim bloguma ısrarla şu aramalar sonucu gelen bir (ya da birkaç) insan var:
"böbreklerle ilgili şiirler"
"böbreklerle ilgili şiir"
"böbrek ile ilgili şiir"

Bi insan neden böbrekle ilgili şiir arar ya? :/

adaland dedi ki...

Her sabah bilgisayari actigimda ilk yaptigim sey yeni bloglarinizi okumak oluyor... ve gune kahkahalar la basliyorum sayenizde :) dunyanin obur ucundan tessekurlerimi iletmek istedim.