24.5.10

Lost Final Bölümü'ne yarım saat kala...

Sabah beşte kayda başladı alet... Yedide şöyle bir baktım, Kate, Jack ve Hurley yürüyordu... Naveen Andrews diye yazılar vardı... "Neden bu işi sen aldın?" diye sordu Kate, "I was supposed to... / Almayıp da n'apcan?" dedi Jack... Sonra Locke'u halat toplarken gördüm... Çalıların arkasından bakan biri vardı. Desmond mu yoksa derken Tamirci Manny çıktı!

Alin'in kahvaltısı için Disney Channel'a geçildi... Kayıt devam ediyordu... Tamirci Manny'yle ilgili teorim yok!

Radyoda yarışma için telefon almasak mı acaba, diye düşünüyordum. Oktay saçmalama dedi. Korktuğum başıma geldi. Finali izlemiş bir dinleyicimiz aradı! Spoiler vermeyecekti gerçi, hislerini anlatacaktı, ama labarba yaptık konuşturmadık. Radyodan geldim... Bilgisayarı açtım. Maiilere şöyle bir baktım, spoiler yok! Twitter'a girmeye korktum. Facebook'ta biri "815 kazazedeleri ölümsüzdür!" gibi bir grup kurmuştur şimdi diyerek oradan da uzak durdum.

Dur bir gazetelere bakayım dedim... Habertürk internet sitesinde manşetten veriyordu, hemen kapattım.Kayıtta sorun çıkabilir diye torrentleri başlattım, bilgisayarın başından kalktım.

Trt'de bilgisayar açmadık, ne olur ne olmaz diye... Spoiler yemeden eve geldim.

"Alin'e bir duble bir şey mi içirsek, erken uyusun çocuk..." dedim Bürge'ye... Net bir şekilde hayır demedi. Ama sarhoş olunca iyice azdığı için vazgeçtik.

Şimdi içerde kızı uyutuyor Bürge... 30 sıkım çiğköfte eşliğinde oturuyoruz finalin başına. Şu çiğköfteyi yazınca aklıma geldi, dünya üzerinde lost karşısında değişik kültürlerde neler yendi diye bir yoklamak lazım twitter'ı yarın.

Heyecan diziyle ilgili değil... Olayın kendinden kaynaklanıyor... Bir televizyon olayı bitiyor. İzlemeyen, anlamayan şöyle düşünsün... Her hafta heyecanla izlediğin, üzerine yorumlar yaptığın Fenerbahçe futbolu bırakıyor... O hesap!

Aha kapı sesi, kız uyudu!


1 yorum:

tukankaan dedi ki...

Ege Bey belki dinleyicileriniz dinleyememiştir BveS Sohbetler Lost Finali bölümünü

http://soundcloud.com/zobrat/bvssohbetler-lost-27-05-2010-pt-1

http://soundcloud.com/zobrat/beraber-ve-solo-sohbetler-lost-27-05-2010-pt-2