27.1.09

Ufo Kafası

Haktan Akdoğan hakkındaki düşüncem netti: Yazık…

Geçen gece Saba Tümer'in programında izlerken ufo meselesini çok değişik boyutlarda değerlendirdiğini gördüm. Önce ufo'lar hakkında kendi düşüncemi söyleyeyim:

Evren'in sonsuzluğu düşünüldüğünde dünya dışı zeki canlıların olma ihtimalini hesaba katmak gerekiyor…

Hadi diyelim gezegenlerinin koşulları da uygundu, evrimde avantajları vardı; bizden ileri uygarlıklara sahipler. Gözümüz yok…

Peki bizden ileri ve zeki bu uygarlığın temsilcileri dünyamızı gizli gizli ziyaret ederken neden bu ufoların ışıklarını (uzun farları) düğün konvoyu gibi yakıyorlar?

Bu sorunun cevabı yok…

Haktan Akdoğan konuşurken, kabul etmek lazım etkili bir konuşmacı, kozmik kardeşlik diyor, tekâmül diyor… Enerjinin boyut değiştirmesinden, uzaylıların adam kaçırmasından, telepatiden, durugörüden falan günlük sıradan olaylar gibi bahsediyor.

Bir de inanıyor… Ben bu muameleyle dünyanın parasını cukkalarım diyenlerden değil.

Söyledikleri de şöyle şeyler: Sevgi o kadar güzel bir şey ki… Birbirinize fenalık etmeyin… Dünyayı mahvetmeyin!

Bizden binlerce yıl ilerde bir uygarlıktan gelen mesajlara bak! Bilmediğimiz bir şey söylesinler ya… Fosil yakıtlardan kurtarsınlar mesela bizi, hem kirlilik biter hem savaşlar… Yok!

Ufocuların söylemi Hıristiyanlık ve doğu mistisizminin teknik terimlerle harmanlanmış hali… Bütün new-age akımlara da kapıları açık… Her boku enerjiyle açıklayıp Atlantis'ten telepatiyle seslenen bilgelere sırt çevirmek ayıp çünkü. Bilimsel gelişmeler işe yarayacağı zaman hemen adapte edilirken evrim yerine tasarım tercih ediliyor. (evrimin reddedilmesinin nedeni de manidar: Kanıt yok)

Ne olursa olsun mesele bir yerde düğümleniyor: İnanç! İnandığı şeyler komik diye yargılayamayız kimseyi… Laiklik en çok ufoculara lazım!

Uzay Feneri gibi derneklerle adam söğüşleme ya da kozmik darbe yapmak için silah gömme gibi işlere bulaşmadıkları sürece (ikisi de mümkün bu arada) bir grup insanın devamlı havaya bakınıyor olmasından kime ne? İnanmayanları ufolar çarpacaksa, o da benim derdim…

Çok a sirius'umda!

3 yorum:

Yazmak iyidir... dedi ki...

Bizim müstakbel bey de kaptırdı o gün programa. Atlantis ve Mu deyince kendini unutuyor zaten. Siriusçuların sitelerine bile baktı. Pencereden içeri bakan uzaylı maskesi giymiş adam vidyosu vardı, kabul ediyorum korkunç yapmışlar. İnsan o kocaman gözlere bakarken baya bi tırsıyor... Hayır bizimkinin elinde olsa turist murist uzaya gidecek de, neyse ki 5 milyon doları yok. O yüzden uzaylılar gelecek, 2012'de Maya takvimi son buluyor kıyametler kopacak diye hop hop seviniyor. Ev kredisi almayı planladığımız şu dönemde, madem 2012'de yeni bir çağ başlıyor, boşuna o yeni çağa borçlu girmeyelim , hepimiz enerjiye dönceksek eşyaya da gerek yok diyorum. Bakalım, borçlarımız belki silinir yeni çağda, 3 yıllık ödemeyle ev sahibi de oluruz.

ay bükücü dedi ki...

Saba Tümer'in programında konuk iken Haktan bey, telefonla yayına bağlanan Yıldo şuna benzer bişi dedi;

"Abant'ta yolda giderken arabayla ufo gördüm, indim arabadan, onlarla iletişim kurabilmek için yoga yapmaya başladım.."

efendim? efendiiimmm??

amaneden dedi ki...

Dünya dışı varlıkların ille de insan fomunda hayal edimesine kılım. Bizim geometri anlayışmıza göre gelişmek zorundalar mı kardeşim?
Biz karbon bazlı canlılarız, bunnar bambaşka bişi olabilir..

Ben de umudu 2012 ye bağladım pasaportu uzatırken geçende 2013e kadar olsun mu dedi gişedeki adam, aklıma ilk gelen bu oldu:)Ne gerek boşuna para veriyim, 2012 yeter dedim:)