4.2.09

Arananlar | Ocak

Bu bloğa çok değişik umutlarla uğrayanlar var… Çoğu aradıklarını bulamıyorlar. Bir kez daha uğrama durumu olur belki diyerek bazılarına elimden geldiğince yardımcı olayım. Aşağıdakileri yazarak google'dan bu sayfaya ulaşanlara benzersiz hayat mücadelelerinde başarılar diliyorum.

espirili insan özelliği

"Bende her şey tamam, tek bir özellik eksik! Dur şunu google'da soruşturayım…"

bedduanin tutmasi için

Beddua etmeden önce internette araştırma yapan insanlar da var demek ki! Yardımcı olayım… "Allah belasını versin…" demek yerine "Allah bin bir türlü belasını versin!" diyerek yelpaze genişletilebilir.

zenci teyzeler

-yorumsuz-

bana 4. Göster

****

4

IV

dört

pembe nasil bir renk

Çok tatlı bir renk… Kız çocuğu olanların her tonuyla tanışacağı garantidir.

yakalama refleksi bebek fotoları

-yorumsuz-

yilan yaği kaşima sürsem

Türkü galiba bu…

"Yılan yapı kaşım sürsem / Kurbağadan döner dürsem / Akreplerden haber sorsam / Gerizeka olur muyum?"

fotojenik değilim nasıl poz verdim

hepimiz hatalar yapıyoruz… Bir daha poz vermemenizi diliyorum.

fazla osurmak neyin belirtisi

Göt gevşemesinin ve dikkat çekme çabasının göstergesi olabilir.

kızların osurukla ilgili düşünceleri

Herkes gibi kızlar da kendi osuruklarını ilginç başkalarının osuruklarını iğrenç bulur.

3 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

tam yerine rastgelmiş manzara koymuşsunuz, tebrikler :))

Oya dedi ki...

benim annem kendi osuruğunun kokmadığı iddiasını şiddetle savunuyor..
prenses osuruğu da kendisinin ki..

iğrenç miyim neyim? :) ehi

Duygu dedi ki...

benden bi örnek:

"dövme olabilecek kurt patisi resimleri"