3.10.08

Arananlar Listesi Eylül

Mansiyon: erik gibi adam

10 numara

ablam pipi

Bu adamın ne aradığını anlamak mümkün değil… Pipisiyle konuşan arkadaşlık yapan adamları duydum… Ama ablası olarak göreni ilk defa görüyorum!

9 numara

böbrek sistemimin işi nedir?

Başta iyi niyetli bir google araması gibi görünüyor… Siste-"mimin" diyerek işkillendiriyor adamı… Bizimkiyle aynı işle uğraşıyor seninki de, diyerek cevaplandıralım.

8 numara

taharet musluğu tamiri

Bunu arayan adamın laptopla tuvalete girmiş biri olduğunu düşünüp üzülüyorum…

7 numara

İnsanların dudakları çok öpüşmekten şişer mi yoksa söner mi?

Manitanın dudaklarına bakıp boynuzlanma ihtimalini tartan adam… "Ulan bu kızın dudakları habire şişiyor, ben bu kadar öpmediğime göre… Hmmm, bir araştıralım…"

6 numara

Türkiye'de ayıp olup Almanya'da ayıp olmayan şey

Keşke sadece osuruk olsa… Ama o kadar çok ayıbımız var ki!

5 numara

bebeğin osuruğu varsa ne yapmalı

Atmalı… Osuruksuz yeni bir bebek için çalışmalara başlamalı…

4 numara

büyürken içimizdeki organlarımızda büyütme

bunu anlamadım… Hayırlı olsun!

3 numara

benis büyütme

Beyin büyütme?

2 numara

erkekler neden merdivenlerden yamuk çıkarlar

İlk defa duyduğum bir genelleme, anlamadığım için yorum yapamıyorum…

1 numara

rus dilinde üretmen arıyorum

Eğer aranan öğretmense önce Türk diline ağırlık verilmeli… Üretme amacıyla bir şey aranıyorsa hayırlı olsun!

1 yorum:

Irmak dedi ki...

Sevgili Ege,
2 numarada bahsi gecen davranisin en acik orneklerinden biri The Accidental Husband filminin son sahnelerinde, karakterlerden Patric kilise merdivenlerini agir agir cikarken gorulebilir. Dun izledim bu fimi, izlerken cok takildim yamuk merdiven cikma olayina. Demek tek takilan ben degilmisim. Faydali olduysam ne mutlu bana.